Subject: RE: Kiri
From: "Jan Johanson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 16:45:52 +0200

Tere

Saadame EMG Karjäärid OÜ vastuskirja Transpordiameti 06.02.2024 kirjale nr 
8-1/21-024/2094-1.

Parimate soovidega

Jan Johanson

     Jan Johanson, juhatuse liige

     EMG Karjäärid OÜ

     Telefon: 5661 6568

     Koduleht:  <http://www.emg.ee/> www.emg.ee

     E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

     Aadress: Vana-Narva mnt 11b, Kiiu alevik, Kuusalu vald, 74604

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 6, 2024 4:54 PM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Osaühing Rail Baltic Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Osaühing 
Eesti Killustik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Maavarade Grupp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kangru Külaselts 
MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Rail Baltica Kangru liiklussõlme teerajatiste ehitusloa menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 06.02.2024

Registreerimise number: 8-1/21-024/2094-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>